Fajne kalendarze jako reklama

Nie ma prawdopodobnie prostszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Bez wątpienia nie chodzi tutaj o te niezbyt duże kalendarzyki kieszonkowe lub do portfela, jedynie o prawdziwe duże kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na całe 356 dni w roku albo kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, niemniej jednak równocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.




Każdy z nas wykorzystuje przecież kalendarza w takiej, czy innej formie, więc nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Wielokrotnie firmy zamawiają setki, a wręcz tysiące takich kalendarz i wręczają je każdemu klientowi, który w czasie przedświątecznym albo noworocznym zrobi zakupy przykładowo za określoną kwotę. Takie kalendarze można także wręczać do każdego zakupu albo na przykład można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet lub podarować np kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my miałbym ochotę w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w takiej sytuacji są fajnym wyjściem, po to są bardzo duże kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie przez cały czas zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. O ile firma myśli rozsądnie, to prędzej czy później zainwestuje w kalendarze trójdzielne albo inne i przekona się, że takie gadżety w rzeczywistości dobrze sprawdzają się w promocji firmy. Nie ulega wątpliwości, że to świetny pomysł.
Sprawdź: strona o projektowaniu logo